• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Sumo SBDC003 Pepsi

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Med sorg i hjärtat så tror jag denna får ge plats för något nytt. Har tyvärr insett att den är lite för stor för min strax över 16cm handled. Har bara ägt klockan i ca 1 månad och försökt intala mig att oversize är grymt coolt på liten handled, men aldrig riktigt kommit överens med det.
Klockan är från Juni 2013 och det var ägaren innan mig som köpte den ny. Han hade använt den som daglig klocka så lite spår av användning finns. Det är framförallt mindre spår som syns i vissa ljus och vinklar och lite deskdive märken på clasp. Jag har inte haft klockintresset superlänge, men i mina ögon är den i bra skick för att vara en klocka som använts en del. Mina otränade ögon kanske missar något, därför erbjuder jag retur oavsett anledning så man inte kan bli missnöjd. Då står köparen för eventuell returfrakt och pengar förs tillbaka när klockan är hemma i samma skick igen.
Jag har bytt insertet till ett pepsi från yobokies. Original följer med, men på detta är det en del skrapmärken. Glömde fota det men säg till om ni vill ha bild på det eller något annat så fixar jag det.

Pris/bytesvärde: 2900kr. Ser helst ett byte mot något annat sportigt som är lite mindre, max 42mm. DS Action tex, men kom med förslag. Kan lägga någon tusenlapp emellan vid behov.

Retur: Inom 24h oavsett anledning.
j1CBY7b.jpg

IoFXBar.jpg

aRElwVc.jpg

LyyPNgj.jpg

dtvDyac.jpg

k8p0r22.jpg
 
Topp