• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Sumo (SBDC005)

Smack

Omega
Jag har inte haft denna klocka många veckor, men nu måste den ändå lämna på grund av nya planer.

Det gäller alltså en Seiko Sumo SBDC005 med orange urtavla. Klockan var ny i juni 2014 och har levt hela sitt liv här på KS. Jag köpte den av _robban.

Info om modellen

Klockan är i fint skick. Enda skönhetsfelet vid sidan av små hairlines är en liten ding på övre vänstra bandhornet som jag lyckats sätta dit. Absolut inget man tänker på och syns ännu mindre i verkligheten än på bilderna nedan. Klockan går bra och saktar sig en dryg sekund per dygn vid normal användning. Får för mig att den går lite fort när gångreserven är på väg att ta slut.

Levereras med box, massa papper, gummiband samt en Anvil länk ifrån Yobokies som passar riktigt bra. Länken har en liten repa på spännet som också syns på bilderna.

IMG_3330.jpg

IMG_3331.jpg

IMG_3333.jpg

IMG_3334.jpg

IMG_3339.jpg

IMG_3340.jpg

IMG_3348.jpg

IMG_3336.jpg

IMG_3338.jpg


Prissatt för snabb försäljning: 2900 SEK ink. leverans med rek eller face-to-face i Stockholm.

Jag accepterar returer från KSare med fler än 50 poster i ryggen, om något inte skulle stämma med min beskrivning. Köparen står i sådana fall för rekommenderad returfrakt. Ingen retur vid face-to-face köp.

Jag skulle kunna tänka mig byte mot Glycin Combat Sub (med pengar upp från mig såklart).
 
Topp