• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SUN023 GMT prisdump Sista chansen

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Pris
2800
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Prissänkt till 2300:-

Säljer min Seiko SUN023 GMT. Klockan är i bra skick (se bilder) Ser att glaset och vridringen är smutsig på vissa bilder. Inga repor Mao. Stora mått men bärs mindre p.g.a. relativt kort L2L-mått (se bild på min klena handled på 17 cm). Funkar som den ska. Har lådan med manual och vad jag minns ostämplat cert :) Roligt med lite orange och blått. Skönt och mjukt originalgummi. Stabil kinetic med safirglas.

F2F i Nyköping eller skickas efter betalning med swish. Referenser finns det gott om. https://klocksnack.se/threads/mr-elcar-referenser.76596/

Saxat från nätet:
  • Movement: Seiko Kinetic (capacitor stored energy)
  • Case: Black PVD stainless steel, 47.5mm x 15mm thick.
  • Back: Engraved screw-in back
  • Crystal: Scratch-Resistant (anti-reflective) Sapphire
  • Band: Black rubber Seiko dive strap with black buckle closure. 24mm
  • Water Resistant: 200 meters
Tack KS i vanlig ordning för annonsmöjlighet.
IMG_5020.jpeg
IMG_5021.jpeg
IMG_5022.jpeg
IMG_5023.jpeg
IMG_5024.jpeg
IMG_5025.jpeg
IMG_5026.jpeg
IMG_5027.jpeg
IMG_5028.jpeg
IMG_5029.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp