• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Tuna, ref 7549-7010 (Prisbump 3/2)

Ormet

Panerai
2-Faktor
Pris
7100
Returpolicy
Nej, men om klockan inte stämmer mot beskrivningen får vi givetvis lösa det på något sätt
Bilder Skickat
  1. Ja
Tillägg 23/1: För de som funderat kring urverkets skick så har jag lagt till en bild på detta längst ned, även på boettlocket som ger ett datum för vad jag antar är den påstådda servicen.

Mycket bra skick, några få synliga blämmor på boett/shroud men inget allvarligt. Värt att nämna är att datumhjulet verkar skitigt (har ställt om för att visa det värsta, den är inte lika dålig över hela), oklart vad det är och om det går att få bort. Daghjulet är dock helt felfri.

Ska vara servad sommaren 2017 enligt tidigare ägare men det är inget jag kan styrka. Som vanligt med Seikos tidiga quartzverk så finns det inget att anmärka på rent gångmässigt, har bara ställt om tid när jag behövt ändra datum.

Pris: 7100 kr 7300 kr 7700 kr, head only
Frakt: Försäkrad frakt ingår
Byte: Nej
Retur: Nej, men om klockan inte stämmer mot beskrivningen får vi givetvis lösa det på något sätt
Referenser från tidigare affärer: http://klocksnack.se/threads/ormet.63467/

tuna01.jpg

tuna02.jpg tuna03.jpg tuna04.jpg tuna05.jpg tuna06.jpg tuna07.jpg
 
Senast ändrad:
Topp