• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Tuna SBBN007 JDM Kanji

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Pris
7600
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjenare,

Har en kanonfin Tuna till salu, helt rätt old-school look men med samma urverk som dagens tunas -> Mao en bruksklocka som håller en evighet.
Jag har testat ett par tonfiskar och SBBN007 är en av mina personliga favoriter, bärs otroligt bra och har sköna detaljer som tex att shrouden är fäst med phillipsskruv så det blir inte mycket mer tool-klocka än så här.

Fint skick med några mindre märken på glaset, tillverkad 2001 och ska vara servad 2020 då jag köpte den från en annan entusiast utomlands.
Kommer med ett Flat vent Bonetto 284, ett Flat Vent Seiko DAL1BP samt en BOR-länk från Zuludiver som passar ~18cm handled.

Pris: 7600 SEK inklusive rek frakt, inga byten eller retur.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/xbjörne.14786/page-6

(SBBN007 är klockan till höger på bilderna nedan)
20200709_134828_2.jpg
20200709_135003_2.jpg
 
Topp