- Pris
- 8500-25000kr
- Returpolicy
- Ja, om något är fel.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer min 013 i bra bruksskick. Finns märken men inget stort. Köpt av mig på forumet i juni.
Kommer på originalband samt ett DAL1BP och 3 nya shroudskruvar. Inga andra tillbehör.
Önskar 8500kr (9200kr) för Seikon. ••SÅLD••
Säljer också min Tudor Black Bay Bronze 43mm Gray (79250BA).
Kommer med allt på bilderna samt originalband som är i använt skick och i mina ögon slitet.
Ingår ett Barton Elite silicone i rätt storlek förutom att det tapar 1mm mer än originalspännet.
Jag anser klockan vara i mycket fint skick och hittar inte några defekter förutom patinan. Spännet har dock en repa vilket syns på en bild.
Bezeln är distinkt och träffar fint.
Klockan håller tiden och inom spec på arm och mätt i app.
Ursprungligen köpt 2019.
Önskar 25000kr (27000kr) (29000kr) för Tudorn.
Intresserad av Pelagos i någon form.
Tack KS
Säljer min 013 i bra bruksskick. Finns märken men inget stort. Köpt av mig på forumet i juni.
Kommer på originalband samt ett DAL1BP och 3 nya shroudskruvar. Inga andra tillbehör.
Önskar 8500kr (9200kr) för Seikon. ••SÅLD••
Säljer också min Tudor Black Bay Bronze 43mm Gray (79250BA).
Kommer med allt på bilderna samt originalband som är i använt skick och i mina ögon slitet.
Ingår ett Barton Elite silicone i rätt storlek förutom att det tapar 1mm mer än originalspännet.
Jag anser klockan vara i mycket fint skick och hittar inte några defekter förutom patinan. Spännet har dock en repa vilket syns på en bild.
Bezeln är distinkt och träffar fint.
Klockan håller tiden och inom spec på arm och mätt i app.
Ursprungligen köpt 2019.
Önskar 25000kr (27000kr) (29000kr) för Tudorn.
Intresserad av Pelagos i någon form.
Tack KS
Bilagor
Senast ändrad: