• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko tuna SBBN023 Golgo 13 limited edition

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
DSC_0255_zps0464931d.jpg

02b.jpg



Seiko tuna SBBN023. Limiterad Golgo 13 edition (500st) och individuellt numrerad (Enligt uppgift kom 3 exemplar till Sverige).
Nypris: 12500kr - Köpt hos Klockmaster i Globen, jan 2013
Skick: Nära nyskick. Enbart lite skav i struvarna på shrouden.
Medföljer: Kvitto, Box, alla papper (garantipapper), i princip oanvänt originalgummi.
(Jag har eventuellt lite extragrejer i form av extraskruvar till shrouden, saffirglas, gummi, band som skulle kunna medfölja beroende på pris om intresse finnes. Medföljer inte per automatik).

Stenhård klocka med boettskydd i "hard coated steel", vilket ger en keramisk yta på underliggande metall. Väldigt reptåligt. Som sagt limiterad och numrerad. Riktigt cool gevärsförpackning som ska efterlikna Golgo 13s snipergevärsfodral.

DSC_0170_zpsfc68d45e.jpg

DSC_0176_zpsd8b0cbf5.jpg

DSC_0213_zps61ebd7fd.jpg

DSC_0215_zps01781de1.jpg

DSC_0164_zpsc60d6fae.jpg

DSC_0165_zpsc3a007ca.jpg


Paketöppningstråd med fler bilder:
https://klocksnack.se/threads/inkommen-tonfisk-seiko-sbbn023.9800/

Pris: 6500kr. För smidighetens skull kan jag bjuda på eventuell frakt. Betalning via swisch eller banköverföring.

Frågor på det? Kladda i tråden eller skicka PM

Edit: Det finns en viss risk att jag ändrar mig imorgon. :nailbiting:
 
Topp