• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Tuna SBBN033

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Pris
7000
Returpolicy
Ingen retur om inget annat överenskommits.
Bilder Skickat
  1. Ja
Uppdatering: Jag kan tänka mig en billigare klocka som delbetalning, det blir så tomt i klocklådan annars... Tänker mig något sjyst micromärke eller något med lite färg.

Denna får lämna efter endast ett par veckor. Har länge velat testa en tonfisk, men en speedmaster stog före i kö. Tonfiskarna är dock bra på att trängas och den här klämde sig in före. Speedyn har dock högre prio och nu gäller det att ha disciplin.

I princip skinande ny, utplockad från japansk gråhandlare januari 2018. Fullset så när som på cert som saknas.

Jag har använt klockan färre än 10 gånger, och hittar inte ett märke på den.

Mer info om modellen här: https://www.seiko-watch.co.jp/collections/en/prospex/SBBN033
Bärs klart mindre än vad man kan tro då man enbart tittar på måtten tack vare kort lug-to-lug, faktiskt riktigt bekväm att ha på armen.

Frakt ingår, annars funkar F2F i Huddinge eller centrala Stockholm.
20180313_155458.jpg
20180313_155447.jpg
20180313_155437.jpg
20180313_155554.jpg
20180313_155646.jpg
20180223_164745.jpg

OBS! Meshet på bilden ovan ingår inte!
 
Senast ändrad:
Topp