• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko Tuna SBBN049

1965ek

Diamant
2-Faktor
Pris
10000kr
Returpolicy
Båda ska vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes enligt rubrik. Priset är satt med tanke på de många tillbehören som ingår inkl. Rek med postnord.
Fullt set enligt bilder. Klockan är i ett fint skick med små spår från försiktig användning. Allt linjerar perfekt och tidshållningen är grymt bra. Den har plussat mindre än 1 sekund per månad. Det som ingår är det som syns på bilderna som är tagna idag. De sista två bilderna är tagna tidigare för att visa hur den ser ut på Miltat-länken och Zuludiver Octopod. Så förutom ett fullt set med originallänk så kommer följande med köpet.

-Crafter Blue grönt gummi som bara är provat under en dag (Det bästa gummit jag haft och jag har ett likadant fast svart på min andra tonfisk. Kommer med detta bandet monterat)
-Miltat Super J-Louis jubilee
-Ett mycket bekvämt kanvas, handgjort av Oddface här på forumet.
-Zuludiver Octopod med det senaste låset. En hybrid mellan nato och länk som bara bygger höjd motsvarande en tjocklek, inte två som ett nato. Det ingår 6 olika band, både fasta och flexande.
-Ytterligare ett grönt gummi från Zuludiver. Spännet sitter dock på bandet från Oddface.
-Ett no name nato

IMG_0222.jpeg
IMG_0229.jpeg
IMG_0230.jpeg
IMG_0231.jpeg
IMG_0232.jpeg
IMG_0234.jpeg
IMG_0227.jpeg
IMG_0224.jpeg
IMG_0226.jpeg
IMG_0225.jpeg
IMG_0228.jpeg