• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle Blue Lagoon! SRPB11 (SISTA PRISBUMP!!!)

hankok

Omega
Pris
3500
Returpolicy
Nej, om inte annat har avtalats
Bilder Skickat
  1. Ja
Edit: märkte att kvalitén på bilderna var usel, detta är nu åtgärdat :)
Edit 2/6: Endast SRPB11 kvar!
(Alla klockor säljes FULL SET)
Först ut har vi en SRPB11 även känd som Seiko turtle Blue Lagoon. Denna är limited edition men det är oklart hur många som finns där ute. Köpte den från AD för något år sedan. Skulle säga att skicket är 7,5/10 på denna. Hairlines främst på länken men även lite lätta hairlines på boetten. Inga dings. Gummit som kommer till är oanvänt. Pris: 4250: BUMP: 4000 :- BUMP: 3750:- 3500:- SÅLD
blue laggon havet.jpg

första blue lagoon.jpg
100915045_352869662364667_7316036743566721024_n (2).jpg

andra blue lagoon.jpg

SRPD01K1, Seiko Turtle Grey Dawn. Denna köptes på forumet för ett år sedan och har används sparsamt. Detta är en numrerad model som gjordes i 2018 exemplar. Skulle säga att på denna är skicket 8/10. Hairlines förekommer främst på länken. Det gråa gummit som kommer med är oanvänt. Pris: 5500:- SÅLD
grey dawn första.jpg
grey dawn andra.jpg
grey dawn tredje.jpg



Sist ut är en SRPD45 som är limiterad till 1800 exemplar. Köptes av forummedlem för 2 månader sedan. Knappt använd. Skicket skulle jag säga är 9/10. Utav mina 3 turtles som jag har i annonsen är denna den bästa enligt mig. Den gör sig verkligen inte rättvis på bild tyvärr utan måste upplevas irl. Pris: 6500:- SÅLD
sea grape första.jpg
sea grape.jpg


OBS: är ej intresserad av byten utan endast ren försäljning.

Tack KS!
 
Senast ändrad:
Topp