• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle Blue Lagoon (SRPB11K1) *prisbump*

Mikko Luiro

Guld
2-Faktor
Pris
2500
Returpolicy
Endast om den inte motsvarar beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det verkar gå trögt det här! Nu prisbumpar jag den till 2500 kr (tidigare 3000 kr) å så är det bra med det. :) Nu ska vi se om någon nappar...

Här har jag en Seiko Turtle i litet ovanligare snitt till salu. Det är en Limited Edition som är tillverkad och köpt 2017. Skicket på den är väl använt och priset är satt därefter. Det finns litet små märken och hairline här och där, bland annat en ding på höger nedre bandhorn samt en liten repa i glaset. Har försökt visa den i sista bilden. Repan sitter strax innan kl 10.

Helhetsintrycket är dock gott på klockan och den blir perfekt som en sommarbeater 2020! Den kommer med originalboxen och allt som ingick när den var ny, dvs silikonarmband, dokumentation etc. Vad gäller tidshållning verkar den tappa någonstans runt 5 s/dygn, dvs gott och väl inom spec.

Har du ett bytesförslag i ungefär samma prisklass? Try me! :)

Jag inkluderar spårbar frakt i priset. Hör gärna av dig om du undrar över något! Nedan har du en länk till min referenstråd.
https://klocksnack.se/threads/mikko-luiro.71229/

Tack till KS för ett mycket uppskattat forum samt möjligheten att annonsera! :)

20200405_144633.jpg
20200405_144556.jpg
20200405_145500_HDR.jpg
20200405_144715.jpg
20200405_144727.jpg
20200405_144520.jpg
20200404_172200_HDR.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp