• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Turtle Blue Lagoon värde?

Erriik

Basic
Hey!

Precis fått tag på en limited Seiko Turtle Blue Lagoon.
Nu blev jag såklart lite orolig om jag gjort ett dåligt köp. Vad tror ni värdet kan vara för denna 6000ex klocka?
Helt i nyskick med hela utrustningen, papper, limited box med både original-lämk som aldrig är använd + gummi-strap.

Vad tror ni? Har jag gjort ett dåligt köp? :D

iMrY0YD.jpg

Senast ändrad:
Nej, jag har tyvärr lite för dålig koll för att redan ha svaret.
Verkar ju inte vara lätt att få tag på dock o_O

Jälmer verkar ha en flång ny för femochetthalvt, verkar väl vara i paritet med eller gnuttan över vad de sålts (säljs) för på ebay etc. Gick någon här i somras för drygt 3500. Men det finns som sagt var experter på Seiko här som kan ge bättre svar. Vad har du betalat?

Hey!

Precis fått tag på en limited Seiko Turtle Blue Lagoon.
Nu blev jag såklart lite orolig om jag gjort ett dåligt köp. Vad tror ni värdet kan vara för denna 6000ex klocka?
Helt i nyskick med hela utrustningen, papper, limited box med både original-lämk som aldrig är använd + gummi-strap.

Vad tror ni? Har jag gjort ett dåligt köp? :D

iMrY0YD.jpg
Vi kan ju omöjligt svara på om du gjort ett bra eller dåligt köp då du inte uppger vad du köpt den för

3600kr. Sen finns la stor risk för tull antar jag :)

Skulle tro du får runt ~3000kr för den, då sett till vad blue lagoon samuraien och andra turtle (både L.E och standard) går för. Internationellt kanske mer men tveksam. Om du köpt för att göra dig en hacka lär du nog bli besviken tror jag,,,

Men fin är den :)

Skulle tro du får runt ~3000kr för den, då sett till vad blue lagoon samuraien och andra turtle (både L.E och standard) går för. Internationellt kanske mer men tveksam. Om du köpt för att göra dig en hacka lär du nog bli besviken tror jag,,,

Men fin är den :)
Nej jag köper för att färgen är helt magisk! Sen hoppas jag bara att en såpass stor pjäs passar på min lilla handled. Hoppas också att jag ska komma överens med en turtle.
Känns bra i hjärtat också att den är lite limited :D

Den ä ju ruskigt fin ja, jag beställde en Blue Lagoon samurai som kommer om ett tag mån ångrar mig redan att jag inte köpte denna istället :-(

Nej jag köper för att färgen är helt magisk! Sen hoppas jag bara att en såpass stor pjäs passar på min lilla handled. Hoppas också att jag ska komma överens med en turtle.
Känns bra i hjärtat också att den är lite limited :D

Gött! Turtle är inte så stor, upplevs mindre ån spec. Lite knubbig men på ett bra sätt. Har själv smala handleder men funkar hur fint som helst :)

Jo tavlan är go, roligare än standard och grym i vintermörkret och än bättre i sommar!

Gött! Turtle är inte så stor, upplevs mindre ån spec. Lite knubbig men på ett bra sätt. Har själv smala handleder men funkar hur fint som helst :)

Jo tavlan är go, roligare än standard och grym i vintermörkret och än bättre i sommar!
Kul att höra! Känns som ett bra köp! Ligger ju allt från 5500kr till hutlösa 8000kr med originallådan på ebay. Inte superlätt att få tag på :) som sagt köpt den för att äga den, inget annat egentligen :)

När vi ändå pratar, vad tror ni en Seiko Samurai Padi kan va värd ny i ask?

Tillbaka
Topp