• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle PADI (SRPA21) med NATO bonanza - 2,9k

Bazsy

Cartier
Ute för försäljning ligger nu min Seiko PADI Turtle (SRPA21) från september 2016 och 4st premium NATO band samt extra 2st original Seiko fat springbars (jag brukar använda en extra uppsättning till NATOn och behålla originalet med länken under tiden). Klockan är ursprungligen från Yobokies dvs. EU såld med ca. 1 år garanti kvar.
Några riktigt små spår av användning finns men de är så obetydliga att de inte ens syns på närbilderna. (kolla själv)

Originallåda, cert, länk, alla länkbitar med tillhörande delar följer med. Det följer även med 4st premium NATO band varav 1 är original Phoenix. Bara den enfärgade blåa NATOt har använts någonsin och den kommer att tvättas innan affär. Även länken kommer att ultraljudstvättas som är något jag alltid gör innan försäljning.

Pris: 2900 Kr Swishat för allt (säljer just nu inte klockan utan NATO banden då jag har ingen klocka med 22mm band kvar).
F2F i Stockholmsområdet (rör mig mest runt Solna och Gärdet men annat går ev. att ordna om inte alldeles off) eller skickas på köparens kostnad.
Retur inom 24 timmar oavsett anledning. Köparen betalar returen om inget avviker från bilderna eller beskrivningen.

Feedbacktråd finns i min signatur.
IMG_2679.JPG

IMG_2680.JPG

IMG_2681.JPG

IMG_2684.JPG


IMG_2686.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2685.JPG
    IMG_2685.JPG
    106 KB · Visningar: 28
Senast ändrad:
Topp