- Pris
- 2850
- Returpolicy
- Enligt ök. med köpare.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer en Seiko Turtle ref SRP773J1
Detta är alltså den Japan-tillverkade versionen av klockan som även är dyrare och mer eftertraktad än den som heter K1 på slutet.
Klockan kommer med oanvänd stållänk, hang tag instruktionsbok och en vit Seikobox. (Ej rätt box då den ska vara svart egentligen)
Klockan är köpt ny av mig Juni 2017 på creation watches och är i mycket bra skick och går som den ska.
Bortsett från några hairlines på de polerade ytorna är den verkligen i kanonskick.
Klockan har bara burits sparsamt och endast på Nato så länken är helt oanvänd och därför i nyskick.
Det grå-blå Natot kan ingå vid snabb och smidig affär.
Jag och klocka finns i Stockholm för F2F och Swish föredras för betalning.
Mängder av referenser finnes.
Vid ev. byte är bytesvärdet 3000:-
Tack KS för annonsmöjligheten!
Väl mött!
Säljer en Seiko Turtle ref SRP773J1
Detta är alltså den Japan-tillverkade versionen av klockan som även är dyrare och mer eftertraktad än den som heter K1 på slutet.
Klockan kommer med oanvänd stållänk, hang tag instruktionsbok och en vit Seikobox. (Ej rätt box då den ska vara svart egentligen)
Klockan är köpt ny av mig Juni 2017 på creation watches och är i mycket bra skick och går som den ska.
Bortsett från några hairlines på de polerade ytorna är den verkligen i kanonskick.
Klockan har bara burits sparsamt och endast på Nato så länken är helt oanvänd och därför i nyskick.
Det grå-blå Natot kan ingå vid snabb och smidig affär.
Jag och klocka finns i Stockholm för F2F och Swish föredras för betalning.
Mängder av referenser finnes.
Vid ev. byte är bytesvärdet 3000:-
Tack KS för annonsmöjligheten!
Väl mött!