• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle SRP777 + Yobokies BoR

albinh

Cartier
2-Faktor
Pris
2700
Returpolicy
Priset inkluderar rek. Retur inom 24h på köparens bekostnad av rek tillbaka.
Bilder Skickat
  1. Ja
Önskar helst byta mot en somrig dykare av motsvarande kaliber, men även sälja om inget dyker upp. Testa mig gärna, kan inte bli mer än ett vänligt nej. En gammal Seiko quartz-dykare vore inte fel heller.

Finnes alltså, en SRP 777 som köpts på forumet, i fint skick och fullset. Sedvanliga brister finnes gällande linjering av chapter ring mot index, men långt ifrån det värsta jag sett. Främst syns det vid klockan sex. Medföljer originalband i mycket fint skick samt ett yobokies beads of rice i väl använt skick (se bilder), denna följde med en annan SRP 777:a jag köpte från forumet.
IMG_8014.jpg

IMG_8015.jpg

IMG_8017.jpg

IMG_8018.jpg

IMG_8019.jpg

IMG_8021.jpg
 

Bilagor

  • IMG_7995.jpg
    IMG_7995.jpg
    403.5 KB · Visningar: 4
  • IMG_7996.jpg
    IMG_7996.jpg
    439.6 KB · Visningar: 4
  • IMG_8016.jpg
    IMG_8016.jpg
    461 KB · Visningar: 5
Topp