• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Willard SPB183J1

Pelleblue

Omega
Pris
8000
Returpolicy
Nej, under garanti NY klocka.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en ny Limiterad Willard SPB183J1 55 Anniversary Limited Edition Blue. Waterproof 200m Box Papers.
Klockan är spikrak i bezel och har 70h powerreserve. Jag köpte den för att jag alltid velat ha en willard men den blev tung för mig på länk.
Därför låter jag den gå vidare. klockan är under garanti 2 år framåt. 20mm lugs.

Har nytt påväg in så jag måste tyvärr släppa de till någon som älskar sekin som jag.


Gott om referenser säljer endel på tradera där mitt namn är porsche 123 5.0 i betyg där.

Kolla även in goodguys.

Klockan finns på Lidingö Sthlm avhämtning eller skickas med Schenker alt rek posten.

Mvh

PelleS
 

Bilagor

  • IMG_4511.PNG
    IMG_4511.PNG
    641.2 KB · Visningar: 38
  • IMG_4476 2.JPG
    IMG_4476 2.JPG
    212.9 KB · Visningar: 43
  • IMG_4517.PNG
    IMG_4517.PNG
    627.6 KB · Visningar: 44
  • IMG_4515.PNG
    IMG_4515.PNG
    578.4 KB · Visningar: 45
  • IMG_4514.PNG
    IMG_4514.PNG
    593.8 KB · Visningar: 37
  • IMG_4511.PNG
    IMG_4511.PNG
    641.2 KB · Visningar: 35
Topp