- Pris
- 4350
- Returpolicy
- Endast retur om något är helt fel.
- Bilder Skickat
- Ja
Sista klockan kvar, se nedan:
Seiko Prospex Blue Lagoon Turtle Limited Edition SRPB11K1
OBS! 100% ny och orörd
Köpt på Klockmaster Globen och ligger i original "brev paket" som den kom i och inte ens öppnad ytterbox, därav kan jag inte ta bilder på den heller.
Den säljs också med ingen retur just att den är orörd
Länk och gummi och så klart fullset
Tänkte spara denna för eftervärlden men kommer nu inte bli så
Pris 4350kr förr 4850kr inkl postnord skicka lätt
Tack till KS för annonsplats
- SÅLD - Seiko Grand Quartz 9256-5010 Japan Kanji date
Köpt ganska nyss på KS, men vi klickar inte, men mycket cool enligt mig, hela grejen är att den andas historia och Quartz kris lyx och länken är magisk, och går att justera som du vill enkelt, för mig är länk + klocka som en helhet väldigt bra tillsammans, jag hare 19cm armar och där passar den med lite lös sittande känsla och har mer att ge.
Mer info om modellen: https://thegrandseikoguy.com/2020/04/07/a-history-of-grand-seiko-1975-to-1988/ (sök på 9256)
Skick: Repor på boetten och länk, välanvänd med patina, smuts på högra neder sidan av glaset, nytt batteri sattes in under hösten 2019. (enligt förra ägaren) Inga kvitton på service eller annan servicehistorik
Pinnen som sätter fast spännet är lätt böjd, se bilder för skick
Säljer den för fast pris samma som jag gav 3850kr inkl porto (skicka lätt post nord)
-SÅLD - Seiko SBDY041 Japan limited edition Kanji
Denna är en såkallad "Japanese limited edition" (ej numrerad), men säljs endast i Japan och, endast en viss tid.
Kanji och engelsk dagdatum.
Köpt på Gnomon watches och är stämplad det
Uttagen: 2019-10-03
Kan finns lite hairlines, inga större repor eller dings, den är ej heller tvättad så lite smuts under ringen och på gummit m.m. se bilder
Urverk: 4r36, vattentät 200m.
Seiko sköna gummi original svart+ett snyggt natoband ingår
Fullset med boxar, cert, manual, tags.
Bjuder på spårbar frakt via postnord skicka lätt
Pris: 5450kr (inkl porto)
Seiko Prospex Blue Lagoon Turtle Limited Edition SRPB11K1
OBS! 100% ny och orörd
Köpt på Klockmaster Globen och ligger i original "brev paket" som den kom i och inte ens öppnad ytterbox, därav kan jag inte ta bilder på den heller.
Den säljs också med ingen retur just att den är orörd
Länk och gummi och så klart fullset
Tänkte spara denna för eftervärlden men kommer nu inte bli så
Pris 4350kr förr 4850kr inkl postnord skicka lätt
Tack till KS för annonsplats
- SÅLD - Seiko Grand Quartz 9256-5010 Japan Kanji date
Köpt ganska nyss på KS, men vi klickar inte, men mycket cool enligt mig, hela grejen är att den andas historia och Quartz kris lyx och länken är magisk, och går att justera som du vill enkelt, för mig är länk + klocka som en helhet väldigt bra tillsammans, jag hare 19cm armar och där passar den med lite lös sittande känsla och har mer att ge.
Mer info om modellen: https://thegrandseikoguy.com/2020/04/07/a-history-of-grand-seiko-1975-to-1988/ (sök på 9256)
Skick: Repor på boetten och länk, välanvänd med patina, smuts på högra neder sidan av glaset, nytt batteri sattes in under hösten 2019. (enligt förra ägaren) Inga kvitton på service eller annan servicehistorik
Pinnen som sätter fast spännet är lätt böjd, se bilder för skick
Säljer den för fast pris samma som jag gav 3850kr inkl porto (skicka lätt post nord)
-SÅLD - Seiko SBDY041 Japan limited edition Kanji
Denna är en såkallad "Japanese limited edition" (ej numrerad), men säljs endast i Japan och, endast en viss tid.
Kanji och engelsk dagdatum.
Köpt på Gnomon watches och är stämplad det
Uttagen: 2019-10-03
Kan finns lite hairlines, inga större repor eller dings, den är ej heller tvättad så lite smuts under ringen och på gummit m.m. se bilder
Urverk: 4r36, vattentät 200m.
Seiko sköna gummi original svart+ett snyggt natoband ingår
Fullset med boxar, cert, manual, tags.
Bjuder på spårbar frakt via postnord skicka lätt
Pris: 5450kr (inkl porto)
Senast ändrad: