• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad NOS Seiko Turtle SRPB11K1 limited Blue Lagoon

MrWaldemar

Basic
2-Faktor
Pris
4350
Returpolicy
Endast retur om något är helt fel.
Bilder Skickat
  1. Ja
Sista klockan kvar, se nedan:


Seiko Prospex Blue Lagoon Turtle Limited Edition SRPB11K1
OBS! 100% ny och orörd
Köpt på Klockmaster Globen och ligger i original "brev paket" som den kom i och inte ens öppnad ytterbox, därav kan jag inte ta bilder på den heller.
Den säljs också med ingen retur just att den är orörd
Länk och gummi och så klart fullset
Tänkte spara denna för eftervärlden men kommer nu inte bli så
Pris 4350kr förr 4850kr inkl postnord skicka lätt

srpb11k1_web.jpg
srpb11k1_5_web.jpg
srpb11k1_4_web.jpg




Tack till KS för annonsplats

- SÅLD - Seiko Grand Quartz 9256-5010 Japan Kanji date
Köpt ganska nyss på KS, men vi klickar inte, men mycket cool enligt mig, hela grejen är att den andas historia och Quartz kris lyx och länken är magisk, och går att justera som du vill enkelt, för mig är länk + klocka som en helhet väldigt bra tillsammans, jag hare 19cm armar och där passar den med lite lös sittande känsla och har mer att ge.

Mer info om modellen: https://thegrandseikoguy.com/2020/04/07/a-history-of-grand-seiko-1975-to-1988/ (sök på 9256)
Skick: Repor på boetten och länk, välanvänd med patina, smuts på högra neder sidan av glaset, nytt batteri sattes in under hösten 2019. (enligt förra ägaren) Inga kvitton på service eller annan servicehistorik
Pinnen som sätter fast spännet är lätt böjd, se bilder för skick

Säljer den för fast pris samma som jag gav 3850kr inkl porto (skicka lätt post nord)

IMG_20200507_103301.jpg
IMG_20200507_103309.jpg
IMG_20200507_103313.jpg
IMG_20200507_103320.jpg
IMG_20200507_103334.jpg
IMG_20200507_103344.jpg



-SÅLD -
Seiko SBDY041 Japan limited edition Kanji
Denna är en såkallad "Japanese limited edition" (ej numrerad), men säljs endast i Japan och, endast en viss tid.
Kanji och engelsk dagdatum.
Köpt på Gnomon watches och är stämplad det
Uttagen: 2019-10-03
Kan finns lite hairlines, inga större repor eller dings, den är ej heller tvättad så lite smuts under ringen och på gummit m.m. se bilder
Urverk: 4r36, vattentät 200m.
Seiko sköna gummi original svart+ett snyggt natoband ingår
Fullset med boxar, cert, manual, tags.
Bjuder på spårbar frakt via postnord skicka lätt

Pris: 5450kr (inkl porto)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp