• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko Z 22-gummi

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det sitter inte bra på min handled, och efter att ha haft det på i tre minuter sedan jag fick det så inser jag att det därför inte kommer att användas.
Byten mot Seiko jubileé- eller presidentlänk har förtur, men jag kan även tänka mig att sälja det.
Bytes- och säljpris: 100:-
Fri frakt!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Raka "flänsar" till skillnad från v-formade. Försökte lägga in en bild men fick inte till det. :sorry:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Grafton

Så till nästa fråga, vad innebär flänsar? :bag::bag::bag:

Det enda som jag med lite vilja kan få till v-format är det inringade på denna bild:


Hjälper dessa bilder?

 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Fläns och fläns, rent tekniskt är det väl inga flänsar utan "räfflor" kanske är mer korrekt. Tyvärr är de ju v-formade på det här bandet, vad man nu än vill kalla dem, så jag passar. Tack för engagemanget! Det blev ju en rolig tråd det här!:)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Är det ingen som sitter på en överbliven Seikolänk eller lite pengar? :)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Sorry om jag smutsar ner tråden men har du testat koka det för att göra det formbart ?


Nej, det har jag faktiskt inte. Jag ska borde kanske försöka det, hade ju varit trevligt att kunna använda det.

Jag låter dock annonsen ligga uppe så länge, om någon viftar med en länk eller pengar så kommer jag nog inte kunna tacka nej.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det måste väl finnas någon där ute som vill prova sin Seiko på gummi? :)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Inte trodde jag att jag skulle behöva bumpa som en desperat galning... Men nu går det, jag känner det på mig! :woot:
 
Topp