• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko zimbe mini turtle SRPD19K SRPD17K

timevoid

Cartier
2-Faktor
Ramlade över lite snaskiga klipp från webben. Den gula urtavlan var mycket vacker.
Sökte lite efter trådar men fick inga resultat så jag slänger upp dem.

seiko mini.png


green.png

https://youtu.be/lHn8jU5pveI
 

Kingesson

Omega
Själva designerna och färgkombinationerna är ju jättenice, men tyvärr är det ju gjort på en boett vars formgivning är så ful att jag inte ens förstår att den existerar. Hade kronan bara varit lite försänkt, även om den satt kvar kl. 3, hade nog min åsikt ändrats rejält.

Mini turtles har väl inte funnits så länge vad jag förstår, har ni någon uppfattning om ifall de säljer eller inte? Tror ni det är en modell som kommer leva kvar?
 

ekan76

Omega
Jag hade en svart på länk ett tag. Gillade den riktigt mycket, men den fick lämna när flipparjävulen slog till. Bärs skönt och är enl min åsikt snygg på armen. Skulle nog kunna tänka mig att köpa en miniturtle igen om det blir vakans bland mina dykare.
 

jappel

Omega
2-Faktor
Jag såg dessa som hastigast förra veckan på Bangkoks flygplats, får se om det blir någon på vägen hem:hungry:
 
Topp