• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seikodykare funnen, sonen glad

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Sökte ju den utgångna 38.5mm 8F35 perpetual calendar quartz pepsidykaren SBCM025 till sonens 11-års dag. Igår kom den och sonen blev mycket nöjd. Extra bonus att den var från 2003=årsklocla.

image.jpg
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
En sådan skulle man inte tackat nej till om man fått den. Bra present och roligt med årsklocka, hoppas att den överlever!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Härligt! Impad av att du hittade den. Inte supervanlig precis. Och dessutom att du hittade en årsklocka! Jag hämtade ut min 7548 årsklocka i morse. Mycket fin! Får bjuda på lite bilder senare.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Kul början på en resa!
Min 6-åriga son har bara en Casio F91...tyvärr kan han inte klockan än, men det kommer väl....
 

Bender

Cartier
...Intresset gå i arv ser jag :)
Riktigt tuff klocka och till råga på allt en Års klocka. Så nu måste det vara två stolta grabbar i familjen.
Stort grattis!
 
Topp