• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seikogummi på Rolex.. Kan jag bli stämd?

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Har slängt på ett Seikogummi på min Rolex..
Kan jag bli stämd för detta?
Idiotförklarad förstår jag, men vafan.

Vad säger alla kritiker?

LiWtGNf.jpg
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Märket på gummi brukar inte spela någon roll när man ska skydda sig mot olyckor;)
Jag menar så klart att tappa klockan :happyhappy:
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Lite cross-over sådär kan väl inte vara fel. Sen tycker jag också det såg riktigt ok ut, passar väl rätt bra till klockan.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Just det där gummit är ju dessutom tyvärr allt annat än estetiskt tilltalande.. När min SKX anlände med det där gummit på tog det undefär 4 sekunder innan annat åkte på..
 

cab

Audemars
2-Faktor
Det där är nog det sämsta gummi jag känt på mer som hårdplast. Funkar inte ens på en tusen kronors Seiko.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Såja.. två timmar klarade jag av att ha det på mig... Satans obekväma helvete!! Ursäkta.
Stanhårt, trycker in i armen.
Ordningen återställd, länk på igen.

Varför är man så jäkla dumsnål att man provar 100 olika gummin iställer för att hämta hem ett rubber b med en gång?? Haha
 

Weisses

Breitling
Tyckte att det såg ok ut estetiskt, men gillar inte känslan av seikogrummi! Stenhårda och gör nästan ont ibörjan!
 
Topp