• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sekonda Alarmwatch - dubbla kronor

Wi

NLA
2-Faktor
Vill bli av med min charmiga vintage Sekonda alarmwatch som tyvärr inte fungerar längre. Försökte skruva upp den en morgon, men det gick inte, när man försöker skruva kronan till det mekaniska urverket så är det ett motstånd. Jag har inte kunskapen att ordna detta, och klockan är enligt mig inte värd att serva dyrt. Så den säljs till någon kunnig!

Om klockan:
- 36mm diameter, typ 1,2mm tjock, 18mm bandbredd (behöver nytt band, nato ingår inte, kmr på svart slitet läder)
- Urverket behöver ses över
- Alarm-funktionen fungerar utan problem och ljuder på
- Utseendemässigt är klockan fin för sin ålder (se bilder), urtavlan är det finaste på klockan med sin svart/gråa ton och tydliga kontrast mot lume-prickarna och de höjda stavindexen.
- Dubbla kronor = Ballt!

SÅLD
Pris: 300:- eller bud inkl. frakt i postens gröna kuvert.
Kontakt sker helst via mail: [email protected]




 
Topp