• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samarbete Sekvens.com – Officiell ÅF: Squale, BOLDR, UNIMATIC, Bertucci

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Klocksnack!

Sekvens är en ny e-butik som är en auktoriserad återförsäljare av Squale, BOLDR, UNIMATIC och Bertucci...

Så vem är jag? Jag är en Småländsk klocknörd som bor i Malmö – har samlat klockor sedan början på 00-talet. Jag började sälja vintage & pre-owned via mitt företag för cirka 1.5 år sedan – fick blodad tand och satsar nu på att bredda utbudet med fler intressanta prylar och klockor. Som tack för ett bra forum kommer alla KS:are få rabatter och erbjudanden – här kommer sommarens deals:

SOMMARDEAL #1: Avslutad


SOMMARDEAL #2: Avslutad


Håll utkik i denna tråd för mer info, erbjudanden och goa bilder.

Allt gott,
Anders

www.sekvens.com

PS. KS:are som är Pledge Members får extra sockersöt rabatt som gäller resten av året, se tråd I “Pledge Members” sektionen.

BOLDR-Venture-Rally-II-Wells 201-chronograph-2.jpg bertucci-field-watch-a2t-vintage-black-khaki-2.jpg unimatic-123-4.jpg
 
Senast ändrad:

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
A-2T Super Classic - en uppdaterad version av den första modellen som Bertucci lanserade 2004. Tyckte först den kände lite trist på officiella bilderna, men är riktigt trevlig i verkligheten.
bertucci-a-2t-super-classic-12722-sekvens.com-4.jpg
 

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
boldrsingularity-1x1_800x.jpg
DSC09898.jpg

Dessa två modeller från BOLDR är på ingång.

Venture Singularity 'Batch II' (38mm, titan)

Slutsåld överallt.

5180 kr.


Safari Vogelkop Superb (40mm, stål).

Helt nysläppt modell.

5700 kr.


Mer info:



Jag har litet antal av varje kvar... skicka PM eller maila på [email protected]
 

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Rykande färska modell från BOLDR till introduktionspriser:

10.875,00 kr 9.555,00 kr (inkl. frakt)

* Cirka 3 veckors leveranstid *





DSC09821.jpg

macro-date-pg1954.jpg
DSC09805.jpg
macro-date-wwb1985.jpg
 
Topp