• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Selecta gillar 5711?

Shadyboy

Cartier
image.jpeg
Morgonens reklam på tvärbanan i Stockholm... Ser jag fel eller väljer de den lysande kombon vit tischa och PP 5711? Eller är det en hommage och dags för skämskudde?
 

Oew

Rolex
Haha såg detta häromdagen och funderade faktiskt på att starta en tråd om det men visst är det en 5711!
 

zazuki

Omega
Tänkte också på det här igår, men hann inte se bilden igen då reklamen tog slut, så var inte säker på om det var en 5711
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det är en Baximator FXX.....dvs smartwatch med knyckt design....
 

Zingo

Rolex
Varför skulle jag vara bitter?
Inga konstigheter med det, klassiskt KS beteende att exempelvis vakna kallsvettig på natten och tänka på en bild på en klocka, var den verkligen koscher eller var visaren relummad? Eller att efter två års funderande lätta det inre trycket, inte hade Selecta en 5711:a i reklamen. ;):D
 

Whedda

Rolex
Inga konstigheter med det, klassiskt KS beteende att exempelvis vakna kallsvettig på natten och tänka på en bild på en klocka, var den verkligen koscher eller var visaren relummad? Eller att efter två års funderande lätta det inre trycket, inte hade Selecta en 5711:a i reklamen. ;):D

Samtalet kom på tal via en bekant och när jg googlade dök den här tråden upp. Har sett kampanjen sen dess så när tråden skapades är för mig irrelevant. Om det är en 5711 eller ej är väl trådens syfte?
 

Zingo

Rolex
Samtalet kom på tal via en bekant och när jg googlade dök den här tråden upp. Har sett kampanjen sen dess så när tråden skapades är för mig irrelevant. Om det är en 5711 eller ej är väl trådens syfte?
Ironi kan ibland vara svårt på nätet (speciellt då den var kass och långsökt). Ber om ursäkt för förförvirring. :)
 
Topp