• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Selvedge13

Jomppe

Omega
2-Faktor
Köpt en Omega AT av Patrik.
Affären gick riktigt smidigt och klockan var i utlovat skick och väl paketerad.
Kan varmt rekommendera Patrik om du har läge till en klockaffär med honom, han är en hedersman!
 

J.Hall

Omega
Träffades f2f i förmiddags och köpte en klocka jag varit på jakt efter en tid! Förutom det så blev det en del gott snack i bilen, supertrevligt! :)
Goodguy så de sjunger om det!
 

Edin

Panerai
Träffade Patrik F2F idag och köpte en Rolex Datejust. Oerhört trevlig prick och en utomordentlig säljare. 110% Goodguy!
 

dribbel

Breitling
Köpt av Stene13. Allt 100 %-igt. Klanderfritt bemötande och perfekt kommunikation (instämmer med talare ovan). Tusen tack!
 

911flyer

Omega
Sålt ett ROLEX GMT insert till Patrik (Stene13). En kille som står vid sitt ord. Smidig affär, allt gick som smör! Snyggt blev det också!

Hoppas få göra fler affärer i framtiden.

100% GOOD GUY!
 
Köpte klocka av Selvedge13 igår över en öl och allt gick hur smidigt som helst. Väldigt trevlig och klockan precis som beskriven.

100% good guy!
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
@Selvedge13 hade ute en Omega Speedmaster som jag ville köpa. Jag skickar därför ett koncist PM, helt utan prutande, där jag meddelar att jag är villig att köpa klockan direkt. Jag erbjuder mig att åka 34 mil tur/retur till honom, för att göra affären F2F och vi bokar möte dagen därpå. Jag ordnar snabbt fram en bil, så att jag kan ta mig till honom direkt efter jobbet. Vid 17.30, dvs en halvtimma innan jag ska åka, skriver @Selvedge13 att någon är sjuk hemma hos honom och att vi därför får skjuta på träffen. Vi bokar därefter en ny träff några dagar senare, på valborg, varpå jag återigen ordnar fram en bil så att jag kan ta mig till honom. Vad händer samma dag som vi ska ses? Jo han avbokar igen, för han hade tydligt glömt av att det var Valborgsmässoafton. Jag svarar, två gånger till och med, men @Selvedge13 väljer då att sluta svara och affären blir aldrig av. Han fortsätter dock att vara aktiv på andra delar av forumet.
Hör till gör att han var sjuuukt seg på att svara, kan ibland ta ett helt dygn innan han svarar, observera t ex klockslagen i den bifogade konversationen nedan.
Jag var aldrig omständlig, otrevlig eller dylikt, så förstår inte alls hans syfte med något.

Min erfarenhet av @Selvedge13 gör att jag inte rekommenderar honom som säljare, och ingen jag kommer att försöka att göra affärer med igen.

Här nedan följer hela vår konversation, helt utan bortklippta delar, printad:

IMG_4916.PNG
IMG_4917.PNG
IMG_4918.PNG
IMG_4919.PNG
IMG_4920.PNG
IMG_4921.PNG
IMG_4922.PNG
IMG_5038.PNG
 
Sålt klocka i 100k+ klassen till Selvedge.
Snabb och smidig affär, inget alls att anmärka på, trevlig snubbe dessutom! Skulle utan tvekan göra fler affärer med Mr. 100% i min bok!

Tack,
Johan
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Köpt av @Selvedge13 och affären sköttes exemplariskt. Inte nog med att paketet låg i brevlådan dagen efter utan han bjuder också på öl nästa gång han besöker storstaden, 100% GG.
 
Topp