• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semester och paket leverans. Vilken dag!

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Stämplade ut och gick på semester idag. Passande nog var det även dags att hämta ut ett litet trevligt paket.

Nu99Fpj.jpg


Väl paketerat.
9BlIwda.jpg


Aha!
7vVQ4C3.jpg


Tada! En Glycine Combat Sub
TDR1Hf5.jpg


För det otränade ögat kan man tro att det är den smått populära Golden Eye men den är lite mer speciell än så. Detta är nr 25 av In2watches special edition av combat suben. Snarlika men denna är såklart mycket snyggare.

ZqyyjIZ.jpg

f7CiDjk.jpg

uXnYuj4.jpg


Förra ägaren hävdar att han faktiskt har haft den på armen men jag är skeptisk. 100% felfritt skick.
Gu4Ccbg.jpg


Följde med ett par fina ombyten som genast testades.
jhiLGZS.jpg


dI8TLfL.jpg


Och jag ber inte om ursäkt för de helt ok mobilbilderna! :)

Trevlig sommar på er alla!
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Min hälsar :) tycker den är riktigt fin i solen. Gummit är ganska trist med läderbandet är riktigt najs! Hur är länken? och hur ser man vilket nummer man har? Hur limiterad var upplagan? jag vet tydligen ingenting om klockan :D

WPpl1SO.jpg
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Min hälsar :) tycker den är riktigt fin i solen. Gummit är ganska trist med läderbandet är riktigt najs! Hur är länken? och hur ser man vilket nummer man har? Hur limiterad var upplagan? jag vet tydligen ingenting om klockan :D

WPpl1SO.jpg

Ja, måste nöta lite på lädret. Ser fint ut! Länken är väl ok men inte mycket mer. Har lite svårt med rassel och de flesta länkarna efter min gedigna Oris Aquis.

Stod i certet att den var nr 25. Dock inte av hur många... :p
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Härlig! Blev faktiskt rätt sugen på en sådan nu. :D Vilka är skillnaderna mellan denna och den vanliga Golden Eye:n?
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Härlig! Blev faktiskt rätt sugen på en sådan nu. :D Vilka är skillnaderna mellan denna och den vanliga Golden Eye:n?


Jag hittade denna recension av de olika Combat subs:en. Det var alltså ingen slump att Golden Eye:n plötsligt tilltalade mig mycket mer än innan, det är ju stora skillnader. :woot:

 

Snårtas

Rolex
Den här har SS boett och krona, Golden Eye har PVD boett och guld krona. Tror det är enda skillnaden faktiskt.
Grym! En skillnad till mellan den limiterade och standard är att In2watches version har stålkrona. Tror Golden Eye har guld...
Har inte sett den på länk förut, ser tjusigt ut!
Grattis till ett bra val.

Edit: Sent på kvällen... Du hade ju redan skrivit om kronan!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Grattis till klockan och grattis till semester haha. Den var riktigt schysst på det bruna lädret!
 

jandan

Panerai
Den är riktigt snygg, har en vanlig PVD Goldeneye på ingång som jag tar över från en släkting någon
gång i sommar när han tröttnat på den.... men in2watches variant är snygg den med, man kanske skulle
skaffa båda:)
 
Topp