• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semestern snart slut... Vad gör man då?..

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
.. - man kör en grillkväll med iskall bira såklart! (dock inte starköl tyvärr)

Självklart marinering av karréskivorna och in i kylen med dem

RhvpBQs.jpg

idPwWlo.jpg


Givetvis måste det bli tillbehör till grillmaten.. Det blir en ganska enkel men god potatissallad..

9iTHbeS.jpg

aZvnsCK.jpg


In i kylen med salladen och kör i gång grillen om en stund... Fortsättning följer.. :)
 
C

China

Guest
Är semestern redan över? Jag lider faktiskt med dig.Själv har jag inte haft någon semester, fast det har jag kanske inte förtjänat.;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Är semestern redan över? Jag lider faktiskt med dig.Själv har jag inte haft någon semester, fast det har jag kanske inte förtjänat.;)
Ja tyvärr.. avverkat 4 veckor nu då jag haft tidig semesterperiod från v 25... Men vädret har ju varit fantastisk, så jag har inte gått miste om det iaf :)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Skulle nog övervägt att säga upp mig ;)
Får väl se vad som händer när man ska tillbaka om 3 veckor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag och kollade mitt schema och fick ett glädjerus när jag såg att jag lagt min pappavecka v 33 perfekt tillsammans med dagar då jag har många lediga dagar....

Jag kommer vara ledig i 2 veckor i augusti...

Nästan så man överväger att ansöka om lite fler pappadagar imorn på jobbet om det inte är för sent :D
 
Topp