• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semestertråden

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tänkte dra en fyra dagars semestertråd från Spanien med liveupdates med klockor och leva livet.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Ah kör :) kan ju alltid flyttas till lifestyle
Med tanke på vädret här kan man alltid drömma sig bort i andras sol :)
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Var fick du tag på Diamond Suit moët? Vill lägga vantarna på en men verkar vara slut. Är även kartong i specialutförande?
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Kom till marbella och kör bord med oss på champagne spray partyt imorgon så ska vi nog kunna lösa något. Badbollar och alkohol finns det gott om @mattande
@snoozarn @InFeFe det är moët ice. Skicka PM så löser jag via swish. Kostar runt femhundringen (48€)per flaska på flygplatsen iaf. :)
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    141.7 KB · Visningar: 50

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom till marbella och kör bord med oss på champagne spray partyt imorgon så ska vi nog kunna lösa något. Badbollar och alkohol finns det gott om @mattande
@snoozarn @InFeFe det är moët ice. Skicka PM så löser jag via swish. Kostar runt femhundringen (48€)per flaska på flygplatsen iaf. :)
image.jpg
Jag hoppas innerligt att "Champagne spray" INTE betyder det jag tror!!??!! Det är spöstraff på uthälld skumpa!! ALLT ska ner i strupen!! När det gäller skumpa alltså...
 
Topp