• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes semi-OT Canyon 29:er mtb

Tias.F

Cartier
Jag fick Grönt ljus av Denke för den här annonsen så här kommer den :)

Är sugen på att byta min Canyon yellowstone 29:er mot nån go klocka. Det handlar alltså om en cykel, mountainbike med 29-tumshjul storlek M. jag är 174 cm och den funkar för mig men är på gränsen till för stor.

Cyklad på en handfull gånger därav fint skick. Utrustad med shimano SLX-växlar, Rock shox recon dämpad framgaffel. Skickar även med riktigt bra dubbade vinterdäck ( hakkapeliitta wcs 240) , i princip bara inkörda, och ett par shimano SPD-pedaler.

Bytesvärde 7500 kr. (ren försäljning 7000)

I inbyte är jag främst ute efter en dykare från Oris, nån lagom sliten Breitling, Fortis eller dyl. Är egentligen öppen för det mesta förutom rena dressur. Vintage eller nyare spelar ingen roll om känslan är rätt.

För en 500:ing extra så skickar jag med en lampa fullt tillräcklig att cykla i mörker med, fästs på styre eller hjälm.

Cykeln finns i Boråstrakten. Bilder:

B3166455-78BA-4735-A800-70AD8B5E63A2-254-00000020042A1B14_zps6d8e9738.jpg


3AA86C22-3E84-4AC4-B268-5CD2FFA3764A-254-0000001FF197C00C_zps53f62ef5.jpg
 
Topp