• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semi OT: känslan för tavlor, möbler & husgeråd...?

fredtiger

Cartier
Vill mest ha stöd och bekräftelse på att jag inte är ensam om mina funderingar och eftersom det är lördag och min psykolog är ledig vänder jag mig till KS. Är jag ensam om denna dumsnåla klump i magen när frun ringer och "fyndat" designprylar...? Svaret blir ett lugnt och positivt "så roligt, klart du ska köpa...". Samtidigt skriker en del av hjärnan X tusenlappar för en begagnad stol... sedan svarar en annan del av hjärnan "hmm, vad är det nu en SERVICE av en klocka kostar....".

Till syvene och sist är väl just detta tjusningen och styrkan med ett förhållande, att komplettera varandra. Nu kan jag ju faktiskt njuta av både trevliga klockor och ett

(Nästa vecka är det jag som överraskar frun med en orginallänk till hennes Oyster Date, kanske tänker hon då "X tusen för ett klockarmband, det kunde jag ju fått en stol till för...:D).

Trevlig helg på er alla KSare!
 
Topp