• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semi OT...men ibland blir man ju bara så glad

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
I brevlådan idag låg ett litet kuvert med ett stort innehåll. I höstas lämnade jag in några vintageklockor på service hos Keas i Kristinehamn helt enkelt för att de alltid servats där då både farfar och morfar, vilka var de ursprungliga ägarna, var från stan och för att det ligger nära till hands när jag besöker landstället. Nåväl, Björn ordnade biffen och några veckor senare var dom hemma igen. Priset var det heller inget som helst fel på. Och en liten pennkniv är grädde på moset. I like!!
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1362585125450.jpg
    uploadfromtaptalk1362585125450.jpg
    72.3 KB · Visningar: 239

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Men va fan, du måste ju lägga upp bilder på klockorna! En trött fällkniv med logga är ju inte som att bevittna en Daytona Safari direkt..... ;)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Semi OT...men ibland blir man ju bara så glad

Men vafan, det gjorde jag ju redan i höstas när de kom tillbaka till husse. Kom in i matchen nu rå :grin:
 
Topp