• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sent på natten...

Fast då är det ju inte orginal :)
Äh, gör som alla vettiga människor gör: peta på ett NATO på 009:an!:)
0529-jpg.325477

IMG_6461.JPG
Vaknade med en beställningsbekräftelse på en 035:a..... jag väntar redan sedan tidigare på en 017:angel:
Jaja måste varit strängt övertygad om att jag behövde en klocka med vit urtavla.......:bag:

035:an har anlänt! Haft lite dåligt samvete för hur mycket klockor det har handlats så har beslutat att det blir en bra 30års present till min bror som fyller år nästa helg:)

Fil 2017-03-03 19 01 40.jpeg

Ps. Jag beställde självklart en 035:a till mig själv i förra veckan....:happyhappy:

Har detta blivit den officiella "vad vi beställt sent på natten" tråden? Jag beställde ett angus jubilee sent på natten förra veckan. Har ännu inte dykt upp.

Nu har jag tagit nattköpen till en ny nivå:) betalade antagligen alldeles för mycket denna gång.....
Någon som vill gissa vilken klocka som är påväg från Italien till mig?;)

Från 2011 och 38mm.....

Nu har jag tagit nattköpen till en ny nivå:) betalade antagligen alldeles för mycket denna gång.....
Någon som vill gissa vilken klocka som är påväg från Italien till mig?;)

Från 2011 och 38mm.....

Fick reda på att grannen har mottagit ett paket från Italien till mig i måndags ;)

Imorgon får jag se om vad som väntar i det dyra paketet, håller tummarna för bra skick.......

Tillbaka
Topp