Det är ju bättre än original! Jag tycker inte du ger 009an en rättvis chans annars!Fast då är det ju inte orginal![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju bättre än original! Jag tycker inte du ger 009an en rättvis chans annars!Fast då är det ju inte orginal![]()
Äh, gör som alla vettiga människor gör: peta på ett NATO på 009:an!Fast då är det ju inte orginal![]()
Vilket slöseriAlltså, klockan skall bevaras i orört skick och aldrig använt.
Följsam och smidig länk. Sitter sköntMåste konstatera att länkar på Seiko är skräp och att deras skyddsplast aldrig lyckas sitta kvar...
![]()
![]()
![]()
Min är mörkt, mörkt blå.009 har alltså svart tavla?
Min är mörkt, mörkt blå.
Nope, mörkblå (ordentligt mörk blå)!009 har alltså svart tavla?
Nope, mörkblå (ordentligt mörk blå)!
Det är ju ingen jävla Rolex där de inte fattat att svart och mörkblått inte lirar bra ihop.![]()
Du får nog ge oss bättre bilder!Kolla bilden jag postat, nog FN ser den svart ut?
Ja, helt klart blå tavla.
Ja, helt klart blå tavla.![]()
Det är lite av "charmen". Hidden in plain sightUtan den svarta bredvid hade det aldrig gått att se.
Lite kul är detDet är lite av "charmen". Hidden in plain sight![]()
Du köpte två?
Du köpte två?
Varifrån beställde du?
Vaknade med en beställningsbekräftelse på en 035:a..... jag väntar redan sedan tidigare på en 017![]()
Jaja måste varit strängt övertygad om att jag behövde en klocka med vit urtavla.......![]()
Nu har jag tagit nattköpen till en ny nivåbetalade antagligen alldeles för mycket denna gång.....
Någon som vill gissa vilken klocka som är påväg från Italien till mig?
Från 2011 och 38mm.....
Kan inte gissaFick reda på att grannen har mottagit ett paket från Italien till mig i måndags
Imorgon får jag se om vad som väntar i det dyra paketet, håller tummarna för bra skick.......
Kan inte gissa![]()
Jag tvångsköpte en GS i natt...har inte blekaste varför eller hur det gick till. Vet inte ens om jag skall vara gladtvångsköpte en