• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ser denna 16600 ok ut?

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Jag letar efter en trevlig Sea Dweller till rimliga pengar men det verkar inte hagla av dem på säljforumet tyvärr. Dock har jag hittat en hos en näthandlare och fått några bilder. Jag tycker den ser ok ut (en del bruksrepor förstås) men tänkte se om jag missar något viktigt. Typ om den är hårt polerad eller så.

2e2unage.jpg

ajavy3ag.jpg

atada2ep.jpg


Tack på förhand för hjälpen!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag letar efter en trevlig Sea Dweller till rimliga pengar men det verkar inte hagla av dem på säljforumet tyvärr. Dock har jag hittat en hos en näthandlare och fått några bilder. Jag tycker den ser ok ut (en del bruksrepor förstås) men tänkte se om jag missar något viktigt. Typ om den är hårt polerad eller så.

2e2unage.jpg

ajavy3ag.jpg

atada2ep.jpg


Tack på förhand för hjälpen!
Ligger just nu en trevlig på köp och sälj.
Sedan ligger det två på blocket som kom häromdagen. I dessa tre fall kan du säkert se klockorna live innan du köper, alltid svårare att avgöra skicket på bilder, en säljare tar bilderna i ljusbox vilket ofta inte visar en helt rättvis bild.

PS. Har inget med någon av annonserna jag hänvisat till att göra.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej det är den inte, tycker den ser OK ut enda felet med klockan är att den saknar lugholes ;)! Är det ett bra pris du får, så kör.
 
Topp