Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har börjat störa mig på en sak på länken till min Omega. Den sitter inte tätt mot låset när jag stänger den. Ser era länkar också ut såhär?![]()
![]()
Tack! Kan du ta en bild som ser ut som min bild 2, där man ser ”urgröpningen”. Tycker min ser lite böjd ut precis där.Såhär ser min ut!
![]()
Lite osäker på vad du menar, duger dessaTack! Kan du ta en bild som ser ut som min bild 2, där man ser ”urgröpningen”. Tycker min ser lite böjd ut precis där.
Perfekt, tack! Där ser man tydligt att din ser annorlunda ut. Får försöka böja till min lite.Lite osäker på vad du menar, duger dessa
![]()
![]()
Ja man kanske får byta, ska testa först att böja den själv och hoppas att den inte går av.Ett jätte vanligt fel på den länken, den böjs rätt enkelt. Själv bytt två gånger på tidigare klockor!
Har själv byta just den delen efter en vurpa på isen, så den är lättböjd. Fick nog byta hela claspen om jag minns rätt, kostade nog en tusing för ett par år sedan.Perfekt, tack! Där ser man tydligt att din ser annorlunda ut. Får försöka böja till min lite.
Jag böjde tillbaka den, men beställde en ny clasp också. Känns säkrast så.Har själv byta just den delen efter en vurpa på isen, så den är lättböjd. Fick nog byta hela claspen om jag minns rätt, kostade nog en tusing för ett par år sedan.
Det är nog klokast. Metallutmattningen är nog rätt stor och man vill ju inte gärna att den går av utan att man märker det...Jag böjde tillbaka den, men beställde en ny clasp också. Känns säkrast så.
Så här ser min ut![]()
Ingen kebab?[/QUOTE vart pizza torsdag på jobbet