• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Serica 4512 Commando (PB #2)

TheSpeedyShutter

Silver
2-Faktor
Pris
3600
Returpolicy
Om något inte matchar beskrivning så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fint, men använt skick. Gott om mindre bruksspår på boettens samtliga delar. Se bilder HÄR. Okänd historik, men förra ägaren som är en god vän fick urverket utbytt av Serica i Dec 2021, så kan väl betraktas som ganska ny invändigt. Tror den gick runt 5 sek snabbt per dygn sist jag mätte. Kan mäta noggrannare vid önskemål.

Kommer på orignallänk (ej banden på mina bilder), men utan box och papper.

Byten förmodligen inte intressant, men försöka skadar väl inte.

Mer info om klockan: https://www.serica-watches.com/en/product/serica-4512-commando/

Nypris ca 7400 SEK efter skatt och frakt. Jag ber om 4200 3950 3800 SEK inkl. REK-frakt.

Såld för 3600 inkl. Skicka lätt

Tack KS för annonsmöjlighet.

DSC07787.jpg

DSC08363 (1).jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp