- Pris
- 4500
- Returpolicy
- Om ngt inte matchar beskrivning eller bilder så löser vi självklart det!
- Bilder Skickat
- Ja
Denna försäljning är av mig som privatperson, och mitt klockmärke är således inte alls inblandat.
Säljer en Serica 4512 WMB som köptes här på forumet för några månader sen, detta då annat är på G in och jag får vara resonlig och låta ngt lämna.
Kommer fullset på den otroligt bekväma, coola och karaktärafulla ”bonklip”-länken. En länk man bara måste testa!
Den mäter 37,7mm i diam, har en L2L på 46mm och är ca 11mm tjock med glaset inräknat. Grymma mått med andra ord! Och med länken som följer med så sitter den dödsskönt!
Sitter ett manuellt Schweiziskt verk i med 40h gångreserv.
Skicket är mycket gott, inga dings eller eller repor. Hairlines finns, men är fåtalet av. Garanti fram till Maj 2023.
Finns i Lund (med omnejd), Skåne för F2F, annars får den skickas.
Byten är tyvärr inte aktuella, om du inte har en 36mm 1016 homage av ngt slag, hojta till isåfall så kan vi se.
Har du frågor eller motsv. så är det bara att PM:a!
Mvh, J
Tack KS för annonsmöjligheten!
Säljer en Serica 4512 WMB som köptes här på forumet för några månader sen, detta då annat är på G in och jag får vara resonlig och låta ngt lämna.
Kommer fullset på den otroligt bekväma, coola och karaktärafulla ”bonklip”-länken. En länk man bara måste testa!
Den mäter 37,7mm i diam, har en L2L på 46mm och är ca 11mm tjock med glaset inräknat. Grymma mått med andra ord! Och med länken som följer med så sitter den dödsskönt!
Sitter ett manuellt Schweiziskt verk i med 40h gångreserv.
Skicket är mycket gott, inga dings eller eller repor. Hairlines finns, men är fåtalet av. Garanti fram till Maj 2023.
Finns i Lund (med omnejd), Skåne för F2F, annars får den skickas.
Byten är tyvärr inte aktuella, om du inte har en 36mm 1016 homage av ngt slag, hojta till isåfall så kan vi se.
Har du frågor eller motsv. så är det bara att PM:a!
Mvh, J
Tack KS för annonsmöjligheten!
Senast ändrad: