• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Serverflytt i kväll.

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag kommer flytta sidan om en stund, det innebär att jag måste stänga av forumet då databasen ska flyttas. Vi vill ju inte förlora några inlägg.

Med lite tur kommer allt gå bra, och då är vi igång igen efter ett par timmar (ska även flytta domännamnet, och det tar tid).
Fast... Räkna med att besöka sidan igen imorgon i stället för att dunka sönder uppdatera-knappen på tangentbordet. :)

Jag kommer se till att Tapatalk hoppar igång direkt, så vill man nå forumet med en gång så är det Tapatalk som gäller. Det kommer säkert fungera ganska omgående.

Så, spendera kvällen med era nära och kära i stället för att uggla framför klocksnack. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Halvvägs in började jag tvivla lite på nya webbhotellets prestanda. Det gick väldigt segt, och då var jag helt ensam på servern.

Jag avbröt flytten (dock kommer nog domänen flyttas om några timmar, kan innebära en liten neretid).
Om ni hinner läsa det här så kommer http://klocksnack.se.preview.binero.se fungera iaf.
 

Calle

Omega
Re: Sv: Serverflytt i kväll.

Mitt tips är att hålla sig borta från binero. City network har betydligt bättre ös i grejerna. Ett annst tips är att ställa ner TTL så går domänflytten snabbare!
 
Topp