• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Service av Rolex i GBG

Andreas.nilsson

Basic
2-Faktor
Hej finns det någon annan än Bergströms som tar emot Rolex i Göteborg? Vet att Kristoffer gjorde det innan men han är pensionerad så vitt jag vet.

Försökte söka på detta men hittade ingen nyare tråd kring detta. Tacksam för tips.

Mvh,
Andreas

Inget emot Bergströms har servat andra klockor där med gott memötande och resultat men tycker att de är i dyraste laget. Vill bara höra mig för om alternativ.

//A

Vet ej, bara kollat om dom servar Rolex, det skall dom ha 4500:- för.
Vägrar lämna till Bergströms och behöver ett alternativ snarast.

Nja Jälmers är ju inte AD så svårt att tro att dom utför auktoriserad service.

Jag hade nog skickat den till Stockholm eller hört med Engströms i Jönköping.

Senast ändrad:
Kanske förstod tråden fel men trodde det handlade om vilka som servar Rolex som inte är AD då det kändes för dyrt?
Jag svarade bara på en direkt fråga. I och med att Bergströms i GBG inte verkar ha egen verkstad just mu så finns det ju (i dagsläget) ingen fördel med att lämna direkt till Bergströms.

Min slutsats är att vi saknar en urmakare likt Kristoffers Klockatelje i Gbg:). Alltså någon urmakare som får tag i delar men inte är en som säger att jag får betala för en helservice inkl polering även om jag inte vill ha polering.

Mvh,

Jag svarade bara på en direkt fråga. I och med att Bergströms i GBG inte verkar ha egen verkstad just mu så finns det ju (i dagsläget) ingen fördel med att lämna direkt till Bergströms.

Sorry såg fel och fick för mig att du svarade på mitt tidigare inlägg. Får skylla på att det är fredag

Min slutsats är att vi saknar en urmakare likt Kristoffers Klockatelje i Gbg:). Alltså någon urmakare som får tag i delar men inte är en som säger att jag får betala för en helservice inkl polering även om jag inte vill ha polering

Yes det är tråkigt men finns som sagt i Kba

Tillbaka
Topp