• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Service för ETA 27XX serien

Jag har under en längre tid byggt upp kunskap och erfarenhet kring ETA verk i 24XX och 27XX serien samt ett omfattande reservdelslager och nödvändiga verktyg för att kunna utföra service. Dessa verk sitter i ett mycket stort antal klockor av olika märken av klockor från 60, 70 och 80 talet. Jag har hitintills inte gjort service på någon annans ur än mina egna, men frågan jag har är om det finns ett behov av service på denna typ av urverk, och i så fall hur man kan komma i kontakt med “behövande”? Jag försöker inte göra reklam eller liknande här, men det vore intressant att höra hur ni som har lite äldre klockor kommer i kontakt med service. Det verkar inte finnas en avd för service här på forumet tex.

Tillbaka
Topp