• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

service

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Kan man skicka klockorna till Rob E om man inte bor i Sthlm området? har läst så mycket gott om Rob här på forumet så funderar på att skicka min klocka dit, eller någon från malmö som vet ett lika bra ställe? hur lång tid tar det att serva en SMP? och vad kan det kosta? när man servar den ska man se till att byta visare och re-luma den då lumen på min är ganska dålig?

tacksam för svar!
 

paradis

Audemars
Antik Urmakaren,Per på Davidhallstorget 8 i Malmö, mycket duktig.Öppet Tor-Fre 10-16 Tel.040-6112287 Service på Rolex Submariner,ca.4000.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
låter bra det första jag ska göra är att åka dit när jag är hemma i Sverige, @Cam00 vet du vad det kostar att serva en SMP?

tack paradis för svaret =)
 

Camo00

Patek
låter bra det första jag ska göra är att åka dit när jag är hemma i Sverige, @Cam00 vet du vad det kostar att serva en SMP?

tack paradis för svaret =)

Ingen aning. Köpte ju min nyservad... ;)
Min har också bytta visare och tavla och det ser rätt fräscht ut med ny lume! Ofrei.com har delar men ingen koll på vad de kostar...
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp