Lämnade in min DD för service till Rob i mitten av november. Pga. julledighet skulle den bli klar senast 20:e jan. Lugnt tänkte jag, inte hela värden att den är borta i 9veckor.
Hörde inget ifrån dom efter den 20:e jan om att klockan var klar, så jag ringde och pratade med dom. Fick till svar att den var på slutkontroll, antagligen klar i slutet av veckan. Veckan gick och hörde inget från Rob. Mailade och fråga om den är klar, denna gång var det värderingsmannen som dom väntade på....
Ringde i tisdags och pratade med en väldigt trevlig kille. Jag sa att jag ska på en GTG på tors (idag) och var angelägen om att få klockan innan. Det skulle inte vara några problem enligt honom. Gott, min DD tillbaka till GTG'n. Men så blev det inte
Idag fick jag ett sms av posten att ett paket är inlämnat till mig från Rob...... suck.... Ingen klocka till GTG'n.
På mitt jobb är det inget snack om att skjuta fram leveranser. En deadline håller man bara. Nu är det stor skillnad mot vad jag sysslar med, men att skicka ett mail om att leveransen blir sen räcker ofta. Speciellt när man har blivit lovad att få klockan idag.
Jag hoppas Rob läser och tar åt sig av kritiken. Anledningen varför jag valde just er, är att många jag har pratat med rekommenderar er och det sägs att ni bäst på vintage Rolex i Sverige. Vilket väger väldigt tungt när man ska serva en fin vintageklocka.
Hörde inget ifrån dom efter den 20:e jan om att klockan var klar, så jag ringde och pratade med dom. Fick till svar att den var på slutkontroll, antagligen klar i slutet av veckan. Veckan gick och hörde inget från Rob. Mailade och fråga om den är klar, denna gång var det värderingsmannen som dom väntade på....
Ringde i tisdags och pratade med en väldigt trevlig kille. Jag sa att jag ska på en GTG på tors (idag) och var angelägen om att få klockan innan. Det skulle inte vara några problem enligt honom. Gott, min DD tillbaka till GTG'n. Men så blev det inte
Idag fick jag ett sms av posten att ett paket är inlämnat till mig från Rob...... suck.... Ingen klocka till GTG'n.
På mitt jobb är det inget snack om att skjuta fram leveranser. En deadline håller man bara. Nu är det stor skillnad mot vad jag sysslar med, men att skicka ett mail om att leveransen blir sen räcker ofta. Speciellt när man har blivit lovad att få klockan idag.
Jag hoppas Rob läser och tar åt sig av kritiken. Anledningen varför jag valde just er, är att många jag har pratat med rekommenderar er och det sägs att ni bäst på vintage Rolex i Sverige. Vilket väger väldigt tungt när man ska serva en fin vintageklocka.