• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

serviceställe A B C Service Centrum?

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Har servat en Longines där och har inget att klaga på vad gäller den. Werner ses väl som en institution bland vissa medlemmar på såväl det här som det andra forumet. Han är känd för stort kunnande och en välfylld låda gamla Omegadelar.

Jag kan dock tänka mig att servicevilligheten hos ABC till viss del är personbunden och att Werners "stammisar" är de som åtnjuter bäst service. Jag har vid något tillfälle frågat om han kunde serva en vintage Tudor, men det åtog han sig inte med motiveringen att det inte går att få tag på delar till Rolex/Tudor. Detta samtidigt som en av det andra forumets största AW:s uppger att Werner servar hans Rolex.

Trevlig eftermiddag

JoberMan
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
JoberMan skrev:
Har servat en Longines där och har inget att klaga på vad gäller den. Werner ses väl som en institution bland vissa medlemmar på såväl det här som det andra forumet. Han är känd för stort kunnande och en välfylld låda gamla Omegadelar.

Jag kan dock tänka mig att servicevilligheten hos ABC till viss del är personbunden och att Werners "stammisar" är de som åtnjuter bäst service. Jag har vid något tillfälle frågat om han kunde serva en vintage Tudor, men det åtog han sig inte med motiveringen att det inte går att få tag på delar till Rolex/Tudor. Detta samtidigt som en av det andra forumets största AW:s uppger att Werner servar hans Rolex.

Trevlig eftermiddag

JoberMan
Jag har senaste året servat en hel del hos honom. Det han säger till mig är att han slutat ta emot Rolex/Tudor då han helt enkelt inte får tag i reservdelar. Han har dock hjälpt mig med lite småplock på dessa märken men inga renodlade servicar. Jag tror inte han servar dessa alls numera. Stamkund or not. Han får nog inte fram reservdelar till JE's two-tones heller. ;)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Kan bara tillägga att han är duktig på det han gör. Har servat ett antal omegor hos honom med perfekt resultat. Visst kan han verka lite kantig men jag ser det mest som om han är rak. Allt går ju att diskutera ; )
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Duktig ! Och kunnig, jag går i godo för han. Haft inne min deville som Farfars ur gick bet på, men Werner servade den utan problem. Kommer lämna in mer klockor där i framtiden !
 
Topp