• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sett i omklädningsrummet..

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Lite skumt att en av sverige kändaste fotbollsspelare skulle regga sig på ett klockforum och outa sig själv första han gör
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jäkligt schtekig klocka! Bra entré! Jag är totalt ointresserad av sport, men intresserad av klockor. Så fortsätt gärna med fler bilder! :)
 
  • Like
Reactions: SFS

Seb-rolle

Breitling
Goddag goddag klocklovers!
Jag vill bara poängtera att jag är alltsåfotbollsproffs. Jag har smugit runt här på forumet i några månader och kommer fortsatt vara ganska oaktiv. Men jag känner att jag vill dela med mig av dessa fantastiska verk jag får se och klämma lite på varje dag. Jag vill också tillägga att många av de klockor jag kommer posta i denna diskussionen alltså inte är mina.


Nog om detta pojkar, nu blir det lite mera guld !


IMG_4008.jpg



Den här fantastiska Audemars Piguet Royal Oak Day Date Rose Gold på ett brunt krokodilarmband.
Den mäter 39 mm x 10,30 mm och har en gångreserv på 40 timmar.


IMG_4015.jpg
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Fantastisk AP! Slår Daytonan på fingrarna enligt mig.
Verkar som tidigare sagt att guld är för er! Finns det någon som kör platinum Daytonan?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Goddag goddag klocklovers!
Jag vill bara poängtera att jag är alltsåfotbollsproffs. Jag har smugit runt här på forumet i några månader och kommer fortsatt vara ganska oaktiv. Men jag känner att jag vill dela med mig av dessa fantastiska verk jag får se och klämma lite på varje dag. Jag vill också tillägga att många av de klockor jag kommer posta i denna diskussionen alltså inte är mina.


Nog om detta pojkar, nu blir det lite mera guld !


IMG_4008.jpg



Den här fantastiska Audemars Piguet Royal Oak Day Date Rose Gold på ett brunt krokodilarmband.
Den mäter 39 mm x 10,30 mm och har en gångreserv på 40 timmar.


IMG_4015.jpg

Fet! Välkommen hit, skulle vara kul och se vad du hunnit köpa till dig själv!
 

emilarne

Cartier
Goddag goddag klocklovers!
Jag vill bara poängtera att jag är alltsåfotbollsproffs. Jag har smugit runt här på forumet i några månader och kommer fortsatt vara ganska oaktiv. Men jag känner att jag vill dela med mig av dessa fantastiska verk jag får se och klämma lite på varje dag. Jag vill också tillägga att många av de klockor jag kommer posta i denna diskussionen alltså inte är mina.


Nog om detta pojkar, nu blir det lite mera guld !


Välkommen! Feta dinkor :cigar:
 
Topp