• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sett i omklädningsrummet..

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Inte nödvändigtvis... Jäkla skillnad på att uppskatta en klocka för vad den är eller vad den kostar enligt mig!

Rolig tråd - fler bilder på vad som sitter på fotbollsproffsens handleder...

Nja, jag tycker inte man ska underskatta personer som köper dyra klockor. Troligtvis finns det som minst en gnutta genuint intresse och inte enbart ett intresse av att synas. Liknande tankegångar brukar dyka upp på bilforum när folk köper svindyra bilar och inte heller där tror jag syftet är enbart att synas.

Nåväl! AP:n fick mig att dregla :hungry:
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Går inte det hand i hand!?

joo till viss del men det är ändå en skillnad.
Jämför John Mayer och en slumpmässig amerikansk rappare, Mayer är känd för att vara en klockgalning som med hjälp av sin musik kan köpa dom klockorna han vill ha. Medan rapparen köper för att han kan och för att främst "showa off" sina nya blingande klocka.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
joo till viss del men det är ändå en skillnad.
Jämför John Mayer och en slumpmässig amerikansk rappare, Mayer är känd för att vara en klockgalning som med hjälp av sin musik kan köpa dom klockorna han vill ha. Medan rapparen köper för att han kan och för att främst "showa off" sina nya blingande klocka.


Är det bara för att synas så är det så klart tråkigt men jag tror ändå det ligger i många personers dröm att äga en fin klocka. Det blir dock aningen påtagligt för oss andra när nyrika köper en riktigt dyr klocka.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det bör ju finnas minst en Rolex i den egna samlingen med tanke på ditt nic!:)
Välkommen hit!!
 

hejo

Panerai
Alright.

Let's do the math.

Kappa shorts på bilden, Kappa är det märke som Cagliari använder, färgerna är blåa och röda, på bilderna syns tydligt tecken på både blått och rött. Så välkommen number #16 Seb Eriksson :)


Kanske dags att släppa hörnflaggan ;) eller gå en kurs i "konsten att förstå vad ordet respekt innebär" (plust några till). Annars kanske ett fotbollsforum fungerar bättre, här är det ju klockor som är dragplåstret.

Seb-rolle kör på du har ju redan visat en del i trippeln ;)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
joo till viss del men det är ändå en skillnad.
Jämför John Mayer och en slumpmässig amerikansk rappare, Mayer är känd för att vara en klockgalning som med hjälp av sin musik kan köpa dom klockorna han vill ha. Medan rapparen köper för att han kan och för att främst "showa off" sina nya blingande klocka.

Eller så kan man ta Neymar, som också är ett fotbollsproffs, men han sportar(ade?) en fake Richard Mille :)
 

Galaxy

Rolex
Välkommen. Ingen i ditt omklädningsrum med lite stil och gillar vintage? ;-)
Det sköter han bra själv ;)

https://klocksnack.se/threads/era-bästa-tripplar.12824/page-14#post-642435
image.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hade det varit namnen Larsson så skulle jag triggat honom att närvara vid kommande E-tuna GTG om han varit i stan. Därav blir nu inget....
Men kul tråd Sebbe. Fortsätt låta guldkornen flöda!!
 
Topp