• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sett i omklädningsrummet..

Seb-rolle

Breitling
Hej vänner!
Idag bjuder jag på mer AP i form av två ytterligare Royal Oaks. Denna gången i stål.



image.jpg



image.jpg



image.jpg


Om jag någon gång köper mig en AP så blir det definitivt en sån här :)


image.jpg



image.jpg



image.jpg



På återseende!
 

BCKSTRM

Rolex
Välkommen till KS!

Den mörka APn är verkligen fet så in i helvette! Din egna samling är ju riktigt trevlig den också.
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Det är verkligen kul att du delar med dig. Jag har en känsla av att det kommer dyka upp fler grymma klockor här i denna tråden. Tack! :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Vad kul!
Den med vit tavla, är det en 15300?
Fantastisk med vit tavla, verkar passa dig mycket väl!

Det är väl en 15400, ser man tydligast då datumet sitter "långt in" och man klämt in lite index utanför - verket är lite för litet till den klockan, ju samma verk som i tidigare 15300.

Stämmer, 15400.
Efterträdaren till den något mindre 15300.
Har en vit själv och nog den klocka jag får mest positiva kommentarer om :)
 

Glusch

Cartier
Precis som alla andra sagt så välkommen! Det är en fröjd att få se dessa underbara klockor och glädjer mig att du väljer att dela med dig av dem.

Hoppas du inte blir bortskrämd av att folk försöker outa dig, många nyfikna på detta forumet, särskilt när du verkar befinna dig i en guldgruva av vackra klockor, något många här nog drömmer om att göra.
 

Sond

Patek
Välkommen hit! Funderar på om man inte borde fortsatt med fotboll..? Jag var ganska bra själv i de tidiga åren. Tror jag gjorde ett matchmål under 7 års spelande. Och i en match satt jag flera riktigt fina passningar... Minns det som igår..:D.
 
Topp