• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sevenfriday

Lite bilder, kul val om man vill ha en klocka som ser dyr och VÄLDIGT komplicerad ut men inte kostar multum...

sevenfriday_watch.jpg


226576616350817465_cdff0b96d0a0.jpg


Och recensionen av Charles_ Om du missat den..

https://klocksnack.se/threads/recension-av-sevenfriday-med-specialerbjudande-nya-bilder.1566/
 

Omega

Omega
Förstår verkligen inte hypen kring Sevenfriday. Enligt mig är de absolut inte så snygga som många skribenter framställer dem som. Undra om de får betalt för sina positiva omdömen?
 

POO

Panerai
Förstår faktiskt inte riktigt grejen heller. Den ser ju lite coolt high tech ut vid en första anblick men är egentligen helt vanlig. Endast visningen av subsekunden och datumet som är lite ovanligt.
 

alfons

Cartier
Provade en igår, tack Berg, och tycker att den är vrålcool. Det var något med strapet som gjorde att det inte kändes helt hundra, plus att jag troligtvis vill ha en P1 istället.
Annars är klockan fet. Jag har klena handleder och upplevde den inte som ett monster.
dOUs0Ku.jpg


Ni får ursäkta bildkvalité, men Blackberryn har sina stora brister...
 
  • Like
Reactions: P-A

B1884

Audemars
2-Faktor
Svårt att säga om jag gillar dom eller inte.
Dom är coola, men samtidigt inte något som jag skulle vilja ha på armen varje dag...
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Riktigt schyssta pjäser (inte minst sett till priset), men min erfarenhet efter att ha testat en några månader var att den var lite i största laget för min (personliga) smak.
 
Topp