• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sheikh Khalifa bin Zayed Al Nahyan specialbeställda "elektroniska" Daytona

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Om du är VÄLDIGT rik och dessutom ibland lite glömsk, eller bara väldigt nöjd med ditt namn så kan du alltid special beställa en Rolex Daytona där ditt namn lyser upp i tavlan! :D

http://watch-anish.com/new-customiz...ch-khalifa-bin-zayed-al-nahyan-president-uae/


alifa-bin-Zayed-Al-Nahyan.jpg

Khalifa-bin-Zayed-Al-Nahyan2.jpg

fa-bin-Zayed-Al-Nahyan682.jpg
 

RDFG

Cartier
Vänta här nu va... Ett kronografverk utan en kronograf, en tachymeter som inte går att använda och ett lysande namn på urtavlan (som man dessutom måste skruva ut pushern för att tända upp).. Till ett hejdundrande pris får man anta.

Bra gjort, verkligen!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Mycket pengar är inte detsamma som mycket stil och klass. Vilken knapp tänder upp subdialsen?

Det ser ut som att det är den översta om man kikar via länken.

Kul grej om man har mycket pengar. Jag kan bara hoppas på att han köpte sig en "riktig" daytona när han redan var igång..:banghead:
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Det här kan man väl knappast få kritik för?

Kan man så gör man.

Det är ju knappast en unik PN han förstört. Då hade jag tyckt att det var trist. Nyproducerade ur tycker jag man kan få göra lite vad man vill med om man betalar premium till producenten för det.
 

billo

Cartier
Jädra ser att man har stavat fel på namnet.
Man har missat ett Y i efter namnet :banghead:

Helt ok tavla men hade själv föredragit originalet.
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Tycker det var ganska fränt. Betydligt mer innovativt än att doppa den i svart färg och måla lite grönt runt indexen.
 
Topp