• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Shl 17/18

Alarik

Audemars
2-Faktor
Nu kör vi!


Vilka vinner serien:
Tar hem pokalen:
Poängligan:
Bäst räddningsprocent:
Årets genombrott:
Årets back:
Årets flopplag:
Årets överraskningslag:


Övrigt:
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Vilka vinner serien: Frölunda
Tar hem pokalen: Växjö
Poängligan: Ryan L i Frölunda
Bäst räddningsprocent: Fasth i Växjö
Årets genombrott: Isac L i Luleå
Årets back: Daniel R i Växjö
Årets flopplag: Färjestad
Årets överraskningslag: Mora


Övrigt: tror att Linköping kan bli riktigt vassa i slutspelet också men Sam Hall verkar ha koll på läget så jag gissar att Växjö ändå kniper bucklan.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Jävligt svårsiad säsong måste jag säga. Men (tyvärr) känns det som att Växjö har värvat riktigt bra..

Håller helt med. Linköping, Hv och SAIK kan lika gärna stå som vinnare. Växjö och Frölunda har unga lag som antingen kommer spela respektlöst och fantasifullt lika väl som de de kan floppa och vara ojämna mittenlag.
 

Karlssons

Omega
Håller helt med. Linköping, Hv och SAIK kan lika gärna stå som vinnare. Växjö och Frölunda har unga lag som antingen kommer spela respektlöst och fantasifullt lika väl som de de kan floppa och vara ojämna mittenlag.

Verkligen, LHC känns också hetare än på länge. Men det känns som att alla 5 ovan nämnda lag skulle kunna ta hem det till slut. Ska bli intressant om ca 10 omgånger när tabellen börjar arta sig
 

Moody

Rolex
Haha, dags för en gtg snart så jag får ge dig en peppis ! :D
Antecknar för mig själv, "aldrig gå på GTG med @Notorious Niklas.":eek:

:D
IMG_2704.PNG

On-topic: Tror tyvärr det sket sig lite när Colliton stack, men man vet aldrig, får väl hoppas för en KSares skull!
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Nu höll jag visserligen Mora som årets överraskningslag och visst - det är enbart en match spelad och Frölunda såg ointresserade ut men fasiken vad Mora kan knäppa många topplag på snoken om de orkar hålla i.

Ryan kommer att bli en mardröm för många målvakter i år.
 

TonyM

Cartier
Nu höll jag visserligen Mora som årets överraskningslag och visst - det är enbart en match spelad och Frölunda såg ointresserade ut men fasiken vad Mora kan knäppa många topplag på snoken om de orkar hålla i.

Ryan kommer att bli en mardröm för många målvakter i år.
Ja Frölunda spelade slarvigt och drog på sig mycket onödigt idag. Mora såg stundtals riktigt vassa ut, vi får väl se hur dom klarar det när det när säsongen kommit igång ordentligt.
 
Topp