• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Shopping i Sthlm 25/12 -18

Salesmayne

Silver
jag har måttligt bra koll på Huvfudstaden och tänkte fråga er KS’are om ni vet om några sample sales idag eller outlets med Filippa K eller något i den stilen. Jag ska tunnelbana mig till söder nu för att kolla in några vintagebutiker men sen är det dags att utforska på måfå eller med er hjälp.

All hjälp mottages tacksamt, skriv gärna adress och hemsida om du orkar så kan jag kolla in utbudet i förväg!

jag har måttligt bra koll på Huvfudstaden och tänkte fråga er KS’are om ni vet om några sample sales idag eller outlets med Filippa K eller något i den stilen. Jag ska tunnelbana mig till söder nu för att kolla in några vintagebutiker men sen är det dags att utforska på måfå eller med er hjälp.

All hjälp mottages tacksamt, skriv gärna adress och hemsida om du orkar så kan jag kolla in utbudet i förväg!
Filippa K har outlet butik i Bararky. Oklart om de har öppet imorgon?

Edit: Stockholm Quality Outlet tror jag hela outlet området heter nu. Många år sedan jag var där.

Det var ju en hel del öppet när jag vandrade vidare från Stureplans gallerian. Dock hade Burberry och alla likvärdiga märken stängt vilket var tråkigt. NK’s rea börjar iaf den 28 för den intresserade.

Jag hittade även en annan märkes-outlet på Drottninggatan men den var verkligen ingen hit!

Tillbaka
Topp