• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glantzens GG-tråd

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ett klockbyte på distans med @Silverglantz som var helt smärtfritt från början tillslut. Blixtsnabbt skickat, välpaketerat och allt helt enligt beskrivning.
Super trevlig att ha och göra med och jag gör gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Genomfört bytesaffär med denna eminenta herre. Klockorna var oerhört välpackade och i vansinnigt bra skick. Så GG som man kan bli!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär med denne trevlige forummedlem. Denna gången såldes ett gummi snabbt och supersmidigt.
Varma rekommendationer och 100% Goodguy!
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Sålde en klocka till @Silverglantz på distans. Supertrevlig konversation och blixsnabb betalning (pengarna var på kontot innan jag hann vakna på morgonen). 100% GG. Gör gärna affärer igen :)
 
Senast ändrad:

moggelito

Rolex
2-Faktor
Bytt klocka med den gode Herr @Silverglantz vilket gick oerhört smidigt. Allt från information om klockan till förpackning var världsklass. Precis som vanligt. Sedan att klockan var i kanonskick gjorde ju inte saken sämre 🙂
100% GG och har mina varmaste rekommendationer.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Har både sålt klocka till @Glantzen ff
samt gjort en större bytesaffär på distans.
Snabbt skickat
Exemplariskt välpackat
Trevlig som fan.
Bara gott att säga 100% g i min bok.
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Bytt klocka med lite pengar från mitt håll med den gode herr @Glantzen.
En affär som går till historien som både smidig och enkel, som vanligt så klart då detta varken är min första affär och förhoppningsvis inte sista med denne välpackade herre. Och då tänker jag på paketet. Alltså klockpaketet som han skickade som var packat mycket bra! 😀
100% GG!
 
Senast ändrad:
Topp